Wednesday, August 15, 2012

Bird Cage ;_;

皆さん、お久しぶりです。一昨日に変な夢を見ましたから、ちょっと書きたかったよ。 その夢で、私は小さいPartyで遊んで、可愛い女の子に会いました。 女の子は、私のことが本当に興味があってみたいです。私に抱きしめています。 それじゃ彼女と一緒にホテルに行きたいんです(実在にそんなことをしたことないですけど)。しかし、Partyに私の母が来てしまったよO_O! 母は「その人は誰」、「どこに行くの」、「家に戻って」と言って、私にイライラして。。。それから彼女と早くて逃げました。 彼女とホテルに届け、私は部屋の中でシャワーを浴びて、早くベッドに行きたいです^−^;。しかし、部屋に戻って、ベッドの前に母は立っています。また、「何をしてるの」、「家に戻ってよ」、と言って、私は本当に怒りしまって、母に「私に一人させてよ!」を言いました。それから、夢からおきます。 もうおきたのに、本当にイライラでしたT_T。 それが夢だけだったのに、現実にちょっと似ているね。 私はまだ自分の家がなくて、母と一緒に住んでいます;_;。母に愛してるのが間違えないけど、そこで自分の生活が生きられません。本当の自分がなれられなくて、彼女もいられなくて*_*、辛いね。 もし、私は鳥のケージの中で住んでいるかも;_;。自由に飛びたいです。 日本へ帰ったら、是非に愛を探しますよ。もう一人でやだよ;_;。

1 comment:

Anonymous said...

[url=http://www.broncosnflprostore.com/]Broncos Peyton Manning Jersey[/url]

What is the best way for this to turn out, and what actions can you take to achieve that desired outcome? Notice it says actions you take, not what someone else should do Develop a Financial PlanBefore you start your private practice, assess your financial situation and make a financial plan' Don't miss out! She's on a mission to scream, skip, advise and acquaint with women around the globe who want live a vivacious life busting at the seams!5 free time-saving tools for article authors - Articles articles You can save time and make your article writing and promotion easier by putting some very great tools to use Are you going to ask them to become a subscriber for your newsletter? Visit your website? Sign up for a workshop? Set up a time for coffee? You will most likely have several calls to action, limit them to five, and never request more than one per person per event

[url=http://www.texansfootballshop.com/]Arian Foster Jersey[/url]

Here is the verse: "When He opened the second seal, I heard the second living creature saying, "Come and seeAsk attendees to join you in the next step Rehearse don't practiceThis particular article you are reading was originally written in 1986

[url=http://www.goldentatejersey.com/]Golden Tate Women's Jersey[/url]